Bu satırları okuyorsan eğer belki sen de benim gibisin'dir...Belki kendinden bir parça bulacak belki de düşüncelerimde bana hiç katılmıyacaksın...Peki ben kim miyim..?
Anlatmaya kalksam doğru sözcükleri seçebilirmiyim hiç bilmiyorum ben bile beni çözmüş diilim aslına bakarsan her gün kendimle ilgili yeni birşeyler keşfediyorum,yanlışlarımdan ders alıp doğrularımın arkasında durup devam ettirmek istiyorum...Zamanla beni daha iyi tanıyacaksın ama özetlemeye çalışırsam eğer ardında bıraktığı 29 yıla sonsuz acılar,gözyaşları,kahkahalar,mutluluklar,heyecanlar ve sadece bir aşk sığdırmış camdan kalbi olan küçük bir kızım...Kararsızım neyi nasıl yazacağım ve paylaşacağım konusunda ama emin olduğum birşey var ki ağzımdan çıkan sesli sözcüklerden çok daha etkili kalemimden çıkan düşüncelerim...Senin de paylaşmak istediklerin olursa ben burdayım hayat'a dair,bana dair ve sana dair...
21 Şubat 2010 Pazar
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
