Daha önce yazdığım yazılara bakınca ne kadar karamsar,hayattan bıkkın yazılar olduğun görünce şaşırmadım desem yalan olur.Bugüne kadar mantığımla hareket ettiğimi düşünen ben aşkı tam anlamıyla hayatıma aldıktan sonra aslında sadece aşk ile nefes alan küçük bir kızdan farkım olmadığını farkettim... adı üstünde aşk bu acı çekmeden yaşanır mı hele bir de benim gibi sende aşk acısını çekmeyi,melankoli içerisinde dibe vurmayı seviyorsan...
Bugünden itibaren mümkün olduu kadar artık olumsuzluklara,kötü karamsar düşüncelere ve mutsuzluklara yer olmıyacak burada bu sebeptendir ki sildim bütün eski düşüncelerimi...
Yepyeni bir pinky ile yepyeni bir sayfa açılıyor tam da gözlerinin bu satırları takip ettiği yerde :)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

:))) süpersin sen yasommmm :))) destekliyor ve bekliyoruz yeni yazılarını :)))))
YanıtlaSilkocaman öpüyorum seni caaanım :)
YanıtlaSil